השאר פרטים ויועץ מקצועי
ייצור איתך קשר
אינסטגרם
מדוע כל כך חשוב לעסקים לפרסם באינסטגרם? כמה דברים שכדאי לדעת לפני שהולכים על פרסום באינסטגרם בתשלום
פלטפורמת האינסטגרם נחשבת לאחת המדיה החברתית הפופולריות ביותר עם כ 800 מיליון משתמשים פעילים חודשיים. המערכת כוללת מגוון רחב של כלים ואלמנטים שיכולים לסייע ביצירת קמפיין שיווקי מוצלח באינסטגרם.
באמצעות פלטפורמה זו תוכלו ליצור פרופיל משלכם ולפרסם תוכן בתצורת טקסט, וידאו או תמונה. ככלל! המפתח לכל קמפיין שיווקי מוצלח יתחיל תמיד ב’הבנת הלקוח’ – צרכיו, מטרותיו, יעדיו, הסביבה העסקית בה פועל והאתגרים אתם מתמודד ועוד. לרשת האינסטגרם פוטנציאל רב עוצמה עבור כל סוג של עסק, מכיוון שהיא מספקת את היכולת וההזדמנות להתחבר לקהל היעד שלכם ברמה האישית.
עבור עסקים רבים, חיוני לקדם את חשבון האינסטגרם שלהם במטרה להשיג יותר מעורבות, עוקבים וכמובן להניע את קהלי היעד שלהם לקנייה. ישנן דרכים רבות, מגוונות ושונות לעשות זאת; הדרך הקונבנציונלית ביותר הנה פרסום תוכן שפונה לקהל היעד שלכם – ניתן לייצר תוכן ולפרסם אותו באמצעות קידום ממומן, או באופן “אורגני” ע”י שימוש בהאשטגים נכונים ושיתוף תכנים באופן עקבי. דרך נוספת וידועה ביעילותה, הנה שיתוף פעולה עם משפיעני רשת ומובילי דעה, (אושיות רשת) אשר להם קהל עוקבים גדול ורלוונטי.
הדרך הפופולרית ביותר לקידום באינסטגרם היא באמצעות שיתוף תוכן שנוצר באופן ייעודי עבור פלטפורמת האינסטגרם בהתאמה לתוכן שקהל היעד שלכם עשויים לאהוב. פרסום מסוג זה מאפשר לכם לשווק את המוצרים, השירותים או המותג שלכם מבלי להיראות כ”ספאמר”.
באמצעות פלטפורמה זו תוכלו ליצור פרופיל אישי משלכם ולפרסם תוכן מכוון כטקסט, וידאו או תמונה ולשתף עם אחרים.
כבעלי עסקים, הנכם יכול להשתמש ברשתות אלו כדי לבנות, לבסס ולקדם את המותג שלכם בדרכים שונות. תוכלו לשתף תמונות או סרטונים של המוצרים או השירותים שלכם, פעילויות בהם אתם מעורבים, פרויקטים, עדויות לקוחות ועוד מגוון רחב של סוגי תוכן, בכדי ליצור עניין או לעודד לקוחות פוטנציאליים לעקוב אחר הדף שלכם או לעשות לייק.
חברות רבות משתמשות באינסטגרם כדי ליצור מודעות למוצרים או השירותים שלהן מכיוון שזו פלטפורמה ויזואלית מאוד שמגיעה לקהל גדול בצורה יעילה מבלי להשקיע משאבים כספיים משמעותיים על פרסום.
משתמש יכול להעלות 10-12 תמונות בפוסט אחד ולתת לכל תמונה כיתוב והסברים משלה.
ישנם יתרונות רבים לשימוש באינסטגרם ככלי שיווקי:
מדובר בפלטפורמה שגולת הכותרת שלה היא ויזואליות ולכן חברות יכולות לפרסם ולהנגיש את שירותיהן ומוצריהן באופן יותר ויזואלי ויצרתי.
אין צורך בהגדרה מסובכת: אינך צורך במערכות צילום יקרות מצלמות או ציוד עריכה, ניתן גם לפרסם סרטונים קצרים אותנטיים וממוקדים.
למשתמשים יש אפשרות לייצר אינטראקציה עם משתמשים אחרים: הם יכולים להגיב על פוסטים, לעשות לייקים ולשתף כאוות נפשם.
הרשתות החברתיות יצרו עידן אחר של שיווק. העידן הדיגיטלי עוסק באופן ניכר בהופעה ובנראות החיצונית ואינסטגרם היא בין הרשתות הראשונות שהשליכו את רוב יהבם בהנגשה של מידע המבוסס על תמונות וסרטונים, וזה ללא ספק שינה את האופן שבו עסקים מתנהלים ואת אופן האינטראקציה שלהם עם הלקוחות שלהם.
ככל שהמראה שלך מלוטש יותר, כך למותג שלך יש לך סיכוי טוב יותר להצליח בעידן הזה. מעצבים, משווקים וחברות כולם יודעים זאת ולכן הם מבלים את זמנם בעיצוב המראה המושלם עבור הלקוחות שלהם.