השאר פרטים ויועץ מקצועי
ייצור איתך קשר

פייסבוק

פייסבוק נחשבת לרשת החברתית הגדולה בעולם עם כ 2.91 מליארד משתמשים פעילים מידי חודש.
פייסבוק היתה הראשונה מבין הרשתות החברתיות לחצות את קו מיליארד המשתמשים. מאפשרת יצירת קשר עם חברים: צ’אט, הקלטות ושיתוף תוכן לרבות אודיו, וידאו ותגובות בפוסטים של אחרים, ושיתוף תוכן בסטורי. אפשרות להתאגד בקבוצות דיון בתחומי עניין שונים, מאפשרת לאנשים, קבוצות, עמותות ובעלי עסקים להקים דפים עסקיים. מאפשרת לשחק וליהנות מאפליקציות שונות ועוד. מתאימה במיוחד לשיווק ופרסום עסקים בתחומי ה B2C. רשתות נוספות בבעלות פייסבוק: וואטסאפ ואינסטגרם.

לאחרונה חשף מנכ”ל החברה, מארק צוקרברג, את חזון המציאות המדומה שלו, מטא, מיזם שנועד לאגד את כל החברות שלו תחת תאגיד אחד ולמעשה ליצור עולם וירטואלי שיאפשר למשתמשים ברחבי העולם לתקשר בסביבה וירטואלית באמצעות משקפי מציאות מדומה (VR) – הרעיון המרכזי הוא לשנות את האינטראקציה שיש לנו עם עולם האינטרנט – במקום שנצפה במימד הזה מבחוץ, החזון של צוקרברג הוא שנכנס פינה, ניפגש ונתקשר בתוך המימד הוירטואלי. מיזם שאם יצליח עלול או עשוי(תלוי בעיני המתבונן), לשנות את פני האנושות כולה.

מדוע כל עסק שמכבד את עצמו, ובעיקר עסקים בעולמות ה B2C חייב להביא בחשבון את רשת הפייסבוק כאופציה שיווקית משמעותית?

פייסבוק מציעה מגוון יעדי פרסום רחבים, כך שתוכלו לבחור את האפשרויות המתאימות לצרכים ולמטרות העסקיות שלכם. אנו נעזור לכם לבחור את יעדי הפרסום שיעזרו לכם להגיע ליעדיכם העסקיים, בין אם מטרתכם הנה לעורר מעורבות בפוסט, כלומר תגובות, לייקים ושיתופים, או בין אם מדובר בהמרות לאתר – להפנות אנשים לאתר שלכם על מנת שיבצעו איזושהי פעולה אקטיבית, או להשיג לקוחות חדשים לעסק שלכם, או אפילו להגדיל את החשיפה לקהל היעד, להגדיל את המודעות ולחזק את המותג. רשת הפייסבוק מאפשרת לבנות סוגים שונים ומגוונים של קמפיינים המותאמים לצרכי הלקוח בהתאם למטרות והיעדים העסקיים שלו.

התשתית והבסיס לכל תהליך הפרסום בפייסבוק כולל בתוכו הקמת עמוד עסקי הנבנה על בסיס פרופיל אישי של אחד ממנהלי העסק.

לכל עסק בר קיימא חייב להיות גם עמוד עסקי בפייסבוק. תהליך היצירה של עמוד עסקי אינו יותר מידי מורכב, אך כולל מגוון פעולות שנדרש לבצע על מנת לייצר עמוד איכותי ומקצועי.
בעסקים רבים עמוד הפייסבוק מהווה נדבך מרכזי בנוכחות הדיגיטלית של החברה במדיה החברתית. זה המקום שבו תוכלו לשתף עדכונים על החברה, ליצור אינטראקציה עם לקוחות קיימים ולקוחות פוטנציאלים ולהוביל תנועה מוגברת לנכסים המקוונים האחרים שלכם.

קמפיין פרסום בפייסבוק:

בשלב הראשון טרום הקמת קמפיין בפייסבוק, אנחנו עושים מחקר מעמיק ובודקים את המאפיינים של קהל היעד שלכם ומבצעים סגמנטציה (פילוח) נכונה שבאמצעותה נגדיר את אסטרטגיית התוכן (איזה סוגי תוכן יעלו, באיזה מינון), הקופירייטינג והקריאייטיב שיתאמו לקהל היעד.

הצעד הראשון בפרסום בפייסבוק הוא יצירת מודעות שיתאימו לקהל היעד, ולכן הממשק של פייסבוק מאפשר לקבוע היכן המודעה תופיע, כלומר באיזה אזור ברשת החברתית. לרוב המשווקים מעדיפים לפרסם בפיד או בסטורי, ויחד עם זאת פייסבוק מאפשרת לפרסם מודעות גם באזורים אחרים כמו במסנג’ר או במרקטפלייס.

כמובן שהבחירה היכן למקם את המודעה תלויה במשתנים רבים. ניתן למקד את המודעה לקהל לפי מאפיינים ספציפיים המבוססים על דמוגרפיה, מיקום, התנהגות ותחומי עניין. למשל, תזונאי יכול למקד את הפרסום שלו לאנשים שתחומי העניין שלהם קשורים לכושר, הרזיה ובריאות.