שיווק דיגיטלי
שיווק דיגיטלי הוא האמנות והמדע של קידום מוצרים, שירותים או מותגים באמצעות ערוצים דיגיטליים כדי להתחבר ללקוחות פוטנציאליים במקום שבו הם מבלים כמות משמעותית של זמנם: באינטרנט. זוהי גישה רבגונית הכוללת אסטרטגיות שונות כמו שיווק תוכן, שיווק במדיה חברתית, שיווק בדוא"ל, אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO), פרסום בתשלום לפי קליק (PPC) ועוד. על ידי מינוף הנוף העצום של פלטפורמות דיגיטליות, משווקים יכולים להתמקד במדויק בדמוגרפיה ספציפית, לנתח התנהגויות צרכנים ולמדוד את יעילות הקמפיינים שלהם בזמן אמת. שיווק דיגיטלי הוא לא רק להיות נוכח באינטרנט; מדובר ביצירת נרטיבים משכנעים, מתן ערך ויצירת אינטראקציות משמעותיות שמהדהדות עם קהלים במרחב הדיגיטלי, ובסופו של דבר מניעות מעורבות, המרות ונאמנות למותג.
קידום אתרים
SEO ראשי תיבות של Search Engine Optimization קידום אתרים תהליך המשמש להגדלת הדירוג שלך במנועי חיפוש. אחד ממנועי החיפוש הפופולרים ביותר בעולם הוא כמובן מנוע החיפוש של גוגל. יש לו גישה ליותר מ-8 מיליארד דפי אינטרנט ו-30 טריליון מילים באינדקס. מנוע החיפוש של גוגל מכיל בסביבות 3 מיליארד חיפושים בכל יום, מה שמתורגם לטריליוני חיפושים בכל שנה! מאוד חשוב לדעת שגוגל מאפשרת לנו לאסוף את הנתונים לנתח אותם ולהשתמש בהם כדי לספק מידע שימושי שעוזר לשפר את יעילות המשתמש ושביעות רצונו.
פרסום בגוגל אדס
גוגל הנה חברת טכנולוגיה גלובלית שבדרך כלל מציעה שירותים או מוצרים מבוססי אינטרנט בחינם, כשהמוצלח ביותר הנו מנוע החיפוש המוכר והידוע שלה. החברה החלה דרכה כפרויקט מחקר של לארי פייג’ וסרגיי ברין, שני סטודנטים בפקולטה למדעי המחשב באוניברסיטת סטנפורד, תוך שימוש במילות מפתח “דירוג עמודים” ו”קישורים נכנסים”. הפרויקט נקרא במקור “BackRub”, אף על פי שבסופו של דבר שונה שם הפרויקט לגוגל ב-1997, מונח שנגזר מהמילה googolplex שנכתבה על הציוד שסיפק חישובים מתמטיים לדירוג עמודים וניתוח קישורים…
פרסום בלינקדאין עסקי
רשת הלינקדאין הושקה רשמית ב- 5 במאי 2003 :9 חודשים לפני שפייסבוק הושקה בהרווארד. לינקדאין הנה הוותיקה מבין הרשתות החברתיות הגדולות שעדיין בשימוש מאסיבי עד היום ואף גדלה משמעותית כל שנה. לינקדאין הינה רשת חברתית עסקית המציעה למשתמשיה אפשרות ליצור שיתופי פעולה עסקיים, הכרות עם חברות בעיקר בתחום הB2B, פרסום מדויק וישיר הפונה לקהל יעד ממוקד, אפשרות לפנות באופן ישיר לבכירים בחברות וארגונים ואפשרויות עסקיות רבות ומגוונות. הרשת הוקמה בשנת 2002 ע”י היזם ריד הופמן, שהיה בעברו סמנכ”ל בחברת פייפאל. בשנת 2016 החברה נרכשה ע”י ענקית הטכנולוגיה מיקרוסופט ומאז נמצאת בצמיחה אדירת מימדים…
מטא
מטא, הכוללת את פייסבוק, אינסטגרם, וואטסאפ ועוד, שולטת בנוף השיווק הדיגיטלי. עם יותר משלושה ביליון משתמשים, השימוש במטא בשיווק מאפשר פילוח קהל מדויק. מטא עומדת כמרכז חיוני לאלו שבוחרים בשיווק דיגיטלי ממומן בכך שהחברה מספקת בסיסי משתמשים עצומים, מעודדת תוכן סוחף ומציעה כלי מיקוד מדויקים.
פרסום בטיקטוק
טיקטוק החלה את דרכה כחברה סינית בשם “בייטדאנס” אשר בשנת 2016 השיקה אפליקציה המיועדת לשיתוף קבצי וידאו וסאונד. לאחר כשנה אחת בלבד עלתה ערכה של האפליקציה בעשרות מונים, מה שגרם למייסד להחליט על שינוי שמה לטיקטוק, שם שיוכל להפוך את המותג לקליט יותר בשפות זרות מחוץ לסין.
ואכן, שנה לאחר מכן, טיקטוק צמחה וזכתה לפופולריות רבה בעיקר בשל העובדה שמדובר באפליקציה ססגונית ומיוחדת אשר קלה לתפעול ועונה לצרכיהם של דור הצעיר, אשר נולדו משנת 2000 ואילך המכונים דור הZ…