לכל אחד מאיתנו קיים צבע, או פלטת צבעים אשר מוצאת חן בעיניו במיוחד.
הגוון האהוב משתנה מאדם לאדם, ולרוב ניתן לחשוב, כי שימוש בצבע מסויים הוא שיקול אסתטי בלבד, אשר לא מהווה משתנה פסיכולוגי בעל חשיבות.
אך אם נשים לב לכך – נגלה שלא מעט חברות מתחום מסויים, יעדיפו גוון תואם.
צירוף מקרים? חוסר מקוריות? , המדע מגלה אחרת:
ירוק
מסמל רעננות , איזון או מותג הנוגע לסביבה.
כמו כן , ירוק מתקשר בצמיחה ועושר.
וכמו ברמזור – זהו הצבע אשר מסמן ‘צא’ , וכך בטבעיות מעודד חיוביות.
רעננות+אורגניות , ארץ , רוגע ,סביבה וחיוביות
כחול
הצבע הכחול מסמל אחריות , אמינות , נאמנות ואף רוגע.
כחול הוא צבע נהדר לחברות אשר עוסקות בתחום הפיננסי , תאגידים כלליים וחברות הקשורות במדיה חברתית רוגע, שלווה , אמינות , הרמוניה , נאמנות
צהוב
בהיר ואנרגטי! מסמל חום , אופטימיות ותחושת עידוד.
צהוב משאיר רושם של שמחה והתרגשות , ויצירת התחושות האוניברסליות הללו ובהחלט מתאות לכל שכבת גיל.
בהיר , חיובי , חמים , משמח , מרגש
סגול
הצבע הסגול ידוע בהענקת תחושת יצירתיות , יוקרה , גוונים כהים יותר של סגול מתקשרים בדרך כלל עם מותגי יוקרה , ואילו גוונים בהירים יותר , מתקשרים עם נשיות רוגע , תוסס , מלכותי , יוקרה , ורוד בדרך כלל מתקשר עם נשיות , רכות ועדינות. בהיר ותוסס. גוונים של ורוד מעוררים תחושת מודרניות , וגישה חברית וקלילה.
נשיות , רכות , מודרניות , טבעיות , רוגע , פתיחות
כתום
מעורר תחושת אנרגיה , ובאותו הזמן שומר על גישה חברית , מזמינה ולא מתלבטת. כיפית ושובבה. הצבע הכתום נהדר להראות אנרגיה גבוהה , ובאותו זמן להימנע ממראה כוחני.
חום , שובב , מעודד , חברי , דינמי ,עוצמתי
אדום
צבע דינמי ועוצמתי, אשר מעורר תיאבון , ומושך תשומת לב . נהדר לשימוש במותגים אשר מעודדים תשוקה , יש להשתמש בחוכמה , כיוון שהצבע יכול להצביע על כוחניות אהבה , תשוקה דרמה , דינמיות , עוצמה וכוח
שחור
מסמל כוח אלגנטיות וסמכות . השחור הינו על-זמני ולרוב נעשה בו שימוש על ידי חברות אופנה , מגזינים , ומותגים יוקרתיים כוח , סמכות , אלגנטיות , יוקרה
אם חשוב לכם שזהות המותג תקלע לסל הערכים של החברה , ותיעשה במקצועיות על ידי אלו המתמחים בכך , צרו אתנו קשר כבר היום.